فروشگاه اینترنتی آذر موتور

اولین فروشگاه اینترنتی دیزل ژنراتور و کلیه تجهیزات وابسته به ان

۷ مطلب در بهمن ۱۳۹۷ ثبت شده است

قطعات یدکی دیزل ژنرانور

نمایش 1–16 از 48 نتایج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی

مخترع موتور دیزل

مخترع موتور دیزل

 

مخترع موتور دیزل : دیزل در سال ۱۸۵۸ در پاریس، فرانسه زاده شد. او دومین از سه فرزند تئودور و الیزه دیزل بود. والدین او از مهاجران آلمانی‌تباری بودند که در فرانسه زندگی می‌کردند. رودولف دیزل نخستین سال‌های کودکیش را در فرانسه گذراند اما با شروع جنگ‌های فرانسه و پروس در ۱۸۷۰ خانواده‌اش همچون بسیاری دیگر از خارجیان مجبور به ترک فرانسه شدند. آنها در لندن اقامت گزیدند و مادر دیزل، رودلف ۱۲ ساله را تا پایان جنگ در سال ۱۸۷۱ به اگزبورگ در باواریا پیش خاله و داییش فرستاد تا زبان آلمانیش تقویت شود .

رودلف در
۱۴ سالگی به پدر و مادرش نوشت که می‌خواهد مهندس شود و پس از پایان تحصیلات مقدماتیش در ۱۸۷۳ در مدرسهٔ صنعتی تازه‌تأسیس اگزبورگ ثبت نام نمود. دو سال بعد او بورسیه‌ای را از طرف دانشگاه پلی‌تکنیک باواریایی سلطنتی مونیخ دریافت کرد و آنرا علی‌رغم میل والدینش که تمایل به مشغول شدن رودلف به کاری داشتند پذیرفت. او در سال ۱۸۷۹ بر اثر ابتلا به بیماری تیفوئید نتوانست در امتحانات نهایی شرکت جوید و در مدتی که در انتظار تاریخ بعدی امتحانات به‌سر می‌برد تجربهٔ مهندسی را به‌طور عملی در ماشین‌آلات‌سازی برادران سولزر در وینترتور سوئیس کسب نمود. دیزل در ژانویهٔ ۱۸۸۰ با بالاترین افتخارات دانشگاهی فارغ‌التحصیل شد و به پاریس بازگشت، جایی که دستیاری استاد سابقش در دانشگاه مونیخ، پروفسور کارل فون لینده را در طراحی و ساخت کارخانهٔ یخسازی و سردسازی مدرنی برعهده داشت. یک سال بعد او مدیر همان کارخانه شد. دیزل در ۱۸۸۳ با مارتا فلاشه ازدواج نمود و به کار برای لینده ادامه داد و توانست چندین اختراع را در آلمان و فرانسه به ثبت برساند .


رودلف دیزل در آغاز
۱۸۹۰ با همسر و فرزندانش رودلف پسر، هِدی و اُگین به برلین نقل مکان کرد تا علاوه بر ادامهٔ مدیریت بخش تحقیق و توسعهٔ لینده، به هیأت مدیرهٔ چند شرکت بزرگ دیگر نیز درآنجا بپیوندد. از آنجا که او اجازهٔ به‌کارگیری اختراعات ثبت‌شده‌اش در زمانی که کارمند لینده بود را برای اهداف شخصی خودش نداشت در نتیجه کارش را در خارج از موضوع سردسازی ادامه داد. دیزل نخست کارش را با تحقیق بر روی بخار آغاز نمود و پژوهش‌هایش در رابطه با بهره‌وری سوخت، او را به سمت ساختن موتور بخاری سوق داد که با بخار آمونیاک کار می‌کرد. اما این موتور در زمان آزمودنش منفجر شد و دیزل که نزدیک بود در این حادثه کشته شود چندین ماه را در بیمارستان گذراند. با این حال او پس از بهبود نیز از نظر سلامتی و بینایی دچار مشکل شده بود.


ساخت موتور دیزل :

دیزل با ترمودینامیک و محدودیت‌های نظری و عملی موثر بر بهره‌وری سوخت آشنایی داشت. او می‌دانست که حتی بهترین موتورهای بخار نیز تنها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد راندمان ترمودینامیکی دارند که این خود به معنای هدررفتن نزدیک به ۹۰ درصد از انرژی موجود در سوخت بود. او کار طراحی موتور را با هدف بهره‌وری بیشتر آن شروع نمود و تلاش داشت تا موتوری را بر پایهٔ چرخه کارنو طراحی نماید. اما از این طرح منصرف شد و کار بر روی طرحی از خود را آغاز نمود که بعدتر به‌افتخارش موتور دیزل نام گرفت. در موتور او تزریق سوخت پس از فرایند فشرده‌سازی انجام می‌گرفت و این سوخت بر اثر حرارت بالای ناشی از فشرده‌سازی، مشتعل می‌گردید. او در ۱۸۹۳ کتابی را با عنوان Theorie und Konstruktion eines rationellen Wärmemotors zum Ersatz der Dampfmaschine und der heute bekannten Verbrennungsmotoren (تئوری و ساخت موتورهای حرارتی به‌عنوان جایگزینی برای موتورهای بخار و دیگر موتورهای احتراقی روز) در برلین منتشر ساخت و موفق شد تا بر اساس نظر و طرح خود موتوری را بسازد که کار می‌کرد. این موتور و موتورهای پس از آن امروزه به نام موتور دیزل شناخته می‌شوند .

در فاصلهٔ سال‌های ۱۸۹۳ تا ۱۸۹۷ هاینریش فون بوتز، مدیر ام آ ان در اگزبورگ، این موقعیت را برای دیزل فراهم آورد تا به آزمایش و توسعهٔ طرح‌هایش بپردازد. هم‌چنین رودلف دیزل موفق شد تا طرح خود را در آلمان و کشورهای دیگری همچون ایالات متحده آمریکا به‌ثبت برساند

پایان زندگی دیزل :

دیزل در بعدازظهر ۲۹ سپتامبر ۱۹۱۳ در آنتورپ سوار بر کشتی بخار ادارهٔ پست به نام درسدن شد تا برای ملاقاتی به لندن برود. او شام را بر روی عرشهٔ کشتی خورد و سپس برای استراحت در حدود ساعت ۱۰ شب به کابینش رفت و سپرد تا او را در ساعت ۶:۱۵ صبح روز بعد بیدار نمایند. اما او پس از رفتن به کابینش دیگر مشاهده نشد و ۱۰ روز بعد، جسد مردی که بر روی آب دریا شناور بود توسط خدمهٔ کشتی هلندی کورنسن پیدا شد. جسد در حال متلاشی‌شدن بود و به همین دلیل خدمه تنها لوازم شخصی همراه آن شامل جعبهٔ قرص، کیف پول، چاقوی جیبی و جعبهٔ عینک را برداشته و جسد را بار دیگر به دریا انداختند. در ۱۳ اکتبر پسر دیزل، اُگین این اشیاء را به‌عنوان متعلقات پدرش شناسایی نمود .

نظرات گوناگونی دررابطه با مرگ دیزل ارائه شده‌است. کسانی همچون گروسر که به نوشتن زندگی‌نامهٔ دیزل پرداخته‌اند خودکشی را محتمل‌ترین دلیل مرگ او دانسته‌اند اما نظراتی مبنی بر به قتل‌رسیدن دیزل توسط کسانی که موقعیت نظامی و کاریشان به‌خطر افتاده بود نیز وجود دارد. با این حال شواهد محدودی برای پذیرفتن هر کدام از این توضیحات به‌عنوان دلیل اصلی مرگ رودلف دیزل وجود دارد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی

طرز کار ژنراتور الکتریکی

طرز کار ژنراتور الکتریکی

طرز کار ژنراتور الکتریکی: ژنراتورها معمولا در قانون فارادی القای الکترو مغناطیسی کار می کنند. این قانون توضیح می دهد که با چرخاندن یک هادی الکتریکی در یک میدان مغناطیسی، یک موج الکترومغناطیسی ایجاد می شود که جریان جریان را ایجاد می کند. هنگامی که هادی در میدان مغناطیسی چرخش می کند، اختلاف ولتاژ بین دو انتهای آن ایجاد می شود و جریان آن در آن تغییر می کند و الگوریتم القا شده است که متناسب با سرعت تغییر شار (e = -N dΦ / dt) است و از این رو جریان جریان دارد چرخش الکتریکی هدایت الکتریکی به نام آرماتور ژنراتور نامیده می شود.

این پدیده در شکل زیر نشان داده شده است:


یک ژنراتور الکتریکی ۱

هنگامی که طرف هادی به عمق میدان مغناطیسی عمود برسد، نرخ تغییر آن حداقل است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی

پیشرفت در تکنولوژی دیزل

پیشرفت در تکنولوژی دیزل مهم ترین ویژگی برای تولید کنندگان در جهان امروز به شمار میرود.تولید کنندگان به دنبال راه حل های برای تولید دیزل های با کیفیت بالا و مصرف سوخت پایین و بدون انتشار گازهای سمی می باشند.

کشورهای چون اروپا، ایلات متحده و ... در حال توسعه برای تولید موتورهای کم انتشار به بازار هستنند . در همین حال شرکت ها به دنبال راه حل هایی برای موتورهای قدیمی و فروخته شده در بازار هستند که بتوانند از انتشار گازهای سمی جلوگیری کنند
طرح اروپا برای جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای موتور ها موفق تر از بقیه کشورها بود. این طرح در سال 2019 به تصویب رسید ولی همچنان نیازمند کاهش نه تنها در توده ذرات ریز بلکه تعداد ان نیز خواهد بود به همین علت تولید کنندگان را وادار به تولید با طرح جدید برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به ویژه ذرات کرد.شرکت DEUTZ که یک کشور آلمانی است برای ساخت موتورهای خود از راه حل های جدید برای جلوگیری از کاهش گازهای گلخانه ای استفاده میکند.این شرکت دارای موتورهای با محدوده ظرفیت 2.9-7.8 لیتر است و می گوید که مشتریان از تکنولوژی DPF اثبات شده بهره مند خواهند شد. این استاندارد بر اساس پیشنهادی مرحله چهارم کمیسیون اتحادیه اروپا در 25 سپتمبر 2014 است و انتظار می رود که از ژانویه 2019 به اجرا درآید. اما DEUTZ می گوید که با استفاده از فیلترهای ذره ذره (DPF) که قبلا موفق بوده اند، می توانند این استاندارد را برآورده سازند.
و همچنین در حال توسعه یک نسخه از موتور TCD3.6 در همکاری با دانشگاه روستوک است. که میتواند بدون استفاده از گازهای تان اجرا شود.هدف این پروژه کاهش انتشار آلاینده ها و همچنین CO2 است .پروژه تحقیقاتی توسط بنیاد فدرال آلمان نیز پشتیبانی شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی

تفاوت بین انواع ژنراتور های دیزلی و بنزینی

حتی اگر این دو ژنراتور کار یکسانی انجام دهند، نیروی تولیدی و نیروی پشتیبان تولید شده در زمان نیاز بین ژنراتورهای دیزلی و بنزینی متفاوت است. این کاملا روشن است که نحوه ی مشتعل شدن سوخت در سیلندرها توسط ژنراتورهای دیزلی بسیار متفاوت از ژنراتورهای بنزینی می باشد. در زیر برخی از تفاوتهای ژنراتواهای دیزلی و بنزینی آورده شده است:

۱) مصرف سوخت: زمانی که صحبت از مصرف سوخت می شود، دیزل ژنراتورها نصف سوختی که ژنراتورهای بنزینی مصرف می کنند، نیاز دارند. این مزیت گاهی اوقات به قیمت ژنراتورها نیز بر میگردد اما برای بیشتر موارد یک دیزل ژنراتور هزینه ی کمتری در طول استفاده دارد. یک تفاوت دیگر بین ژنراتورهای دیزلی و بنزینی احتراق سوخت می باشد. ژنراتورهای بنزینی از یک جرقه در محفظه ی سوخت برای مشتعل کردن سوخت استفاده می کنند. از طرفی دیگر دیزل ژنراتورها از طریق فشرده سازی و گرم کردن سوخت ایجاد آتش می کنند که این بسیار امن تر از موتورهای بنزینی است که ممکن است از طریق یک جرقه ایجاد انفجار بکنند.

۲) نیروی تولید شده: تفاوت بین نیروی تولید شده توسط دیزل ژنراتورها و ژنراتورهای بنزینی بسیار روشن است همانطور که در قدرت فشرده سازی آنها این تفاوت واضح می باشد. نسبت تراکم موتورهای بنزینی در هر مکانی بین ۸ تا ۱۲ می باشد در حالی که این نسبت برای موتورهای دیزلی بین ۱۴ تا ۲۵ می باشد که نشان دهنده ی این است که موتورهای دیزلی کارایی بیشتری نسبت به موتورهای بنزینی دارند. یکی از زمینه هایی که موتورهای بنزینی را از موتورهای دیزلی سبقت گرفته است استارت در آب و هوای سرد می باشد. موتورهای دیزلی از جرقه استفاده نمی کنند، آنها با تکیه بر فشرده سازی هوا در داخل سیلندرها و با گرم کردن ژنراتور تولید آتش برای سوخت را انجام می دهند. زمانی که هوا سرد است رسیدن به دمای مورد نظر برای به کار انداختن دستگاه بسیار دشوار است. استفاده از یک شمع گرم کن، یک سیم برای عبور جریان الکتریکی از آن می تواند به رفع این مشکل کمک کند و به ایجاد احتراق کمک کند و به موتور اجازه دهد در هوای سرد شروع به کار کند و زمانی که استارت زده می شود موتور باید به خوبی کار کند.

۳) قابلیت حمل: قابلیت حمل دیزل ژنراتورها و ژنراتورهای بنزینی معمولا یکسان می باشد. در آینده مدلهایی از هر دو خواهند آمد که به راحتی قابل حمل می باشند. اگرچه یک دیزل ژنراتور همزمان با مصرف سوخت کمتر، انرژی بیشتری تولید می کند و آن را برای برای سرمایه گذاری در یک فرم قابل حمل مناسب تر می سازد. با این وجود ژنراتورهای بنزینی مقداری سبک تر می باشند. یکی دیگر از مزیت های موتورهای بنزینی در این است که مخزن سوخت می تواند در هر جایی قرار گیرد و برای دیزل ژنراتورها پمپ های سوخت بسیار رایج هستند.

۴) دوام و پایداری: زمانی که دوام و پایداری ژنراتورهای گازوئیلی و دیزلی با هم مقایسه میشود، دیزل ژنراتورها نیاز به توجه کمتری نسبت به ژنراتورهای بنزینی دارد. علاوه بر این، هزینه ی مراقبت از ژنراتورهای دیزلی از ژنراتورهای بنزینی کمتر می باشد. ژنراتورهای بنزینی مانند همتایان خود تمایل به گرم شدن دارند که این تمایل منجر به سایش و پارگی در قطعات بنزینی ژنراتور می شود.

۵) امنیت: همانطور که قبلا گفته شد، ژنراتورهای بنزینی از شمعک برای ایجاد جرقه و مخلوط کردن آن با هوا برای فرآیند سوختی استفاده می کنند. به همین دلیل اگر از دستگاه به درستی نگه داری نشود می تواند یک خطر مطرح و بزرگ به وجود آورد. یکی دیگر از مزایای استفاده از دیزل ها نیروی انفجار بالای آنهاست بدین معنا که آنها گرمای بیشتری را برای انفجار بزرگتر ایجاد می کنند.

۶) نگه داری: زمان خرید برای ژنراتورها، سطوح نگه داری بین ژنراتورها را در نظر بگیرید. مشاهده ی گرمای بیشتر در ژنراتورهای بنزینی بدین معناست که قطعات موتور نیاز به جایگزینی بیشتر در مقایسه با قطعات در دیزل ژنراتورها دارند. برای هر دو ژنراتور بهتر است به صورت مداوم از آنها نگه داری شود که شامل تعویض مداوم فیلترها و روغن موتورهاست زمانی که ژنراتورها کار نمی کنند می باشد.

۷) هزینه: آخرین تفاوت بین ژنراتورهای دیزلی و بنزینی قیمت آنها می باشد. عمدتا یک دیزل ژنراتور از ژنراتورهای گازی به دلیل ماهیت قوی تر هزینه ی بیشتری دارد. نگه داری دیزل ژنراتورها آسان تر است و در زمانی یکسان انرژی بیشتر و مفیدتری را تولید میکند. هزینه های دیزل ژنراتور را می توان با صرفه جویی هایی که در طول مدت می شود داشت جبران کرد. یک ژنراتور بنزینی می تواند تا آخرین مرحله فعالیت کند اما به دلیل ماهیت این ژنراتورها و گرمایی که تولید میکنند در نهایت نیاز به جایگزین خواهند داشت.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی

راهنمایی رفع عیوب دیزل ژنراتورها

دانستن برخی از مسائل فنی در دیزل میتواند کمک بزرگی باشد. (برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه های دیزل ژنراتور). با توجه به اینکه دستگاه های دیزل ژنراتور باید در مواقع اضطراری به بهترین شکل ممکن بازدهی و راندمان داشته باشند ، لذا استفاده مناسب و استاندارد می تواند در بالا بردن عمر مفید دستگاه دارای اهمیت باشد.با استفاده از راهنمایی های زیر به راحتی میتوانید مشکلات دستگاه خود را شناسایی و عیب یابی کنید.
وقتی که دیزل زیاد گرم می کند :
  • مقدار آب رادیاتور کم شده است .
  • پمپ آب به خوب عمل نمی کند.
  • مقدار سوخت تزریق شده در سیلندرها برابر نیست.
  • ترموستات خوب عمل نمی کند.
  • واشر سرسیلندر آب بندی نمی کند.
  • رادیاتور احتمال گرفتگی دارد.
  • اندازه ی اب را کامل تنظیم کنید.
  • محور پمپ را تنظیم نموده و تسمه پروانه را سفت نماید و ان را در صورت فرسودگی تعویض کنید.
  • پمپ را تنظیم کنید.
وقتی که دیزل نامنظم کار می کند :
  • اسبک ها خوب کار نمی کند.
  • پمپ اولیه خوب کار نمی کند.
  • شانه گاز گیر می کند.
  • محور رگلاتور گیر می کند.
  • محور رگلاتور لقی زیادی دارد.
  • فنرهای رگلاتور شکسته است.
  • لحظه ی تزریق صحیح نیست.
  • دور آرام منظم نیست.
  • روغن کاری اسبک ها را کنترل کنید .
  • سوپاپ های آن خراب است و یا هوا در مدار وجود دارد.
  • آن را با روغن کاری روان کنید.
  • آن را ابتدا با نفت و سپس با روغن روان کنید.
  • بازی بیش از اندازه کوپلینگ کنترل و برطرف شود ، دور آرام را با پیچ تنظیم میزان کنید.
وقتی که دیزل روشن نمی شود یا اینکه به سختی روشن می شود :
  • لوله های سوخت گرفتگی دارد.
  • سوخت در باک موجود نیست.
  • در لوله های فشار ضعیف هوا وجود دارد.
  • فیلتر سوخت بسته شده است و پمپ اولیه کار نمی کند.
  • لوله ها را بررسی کرده و در صورت لزوم ان ها را با فشار هوا با سیم نازک پاک کنید.
  • سوخت باک را بازدید کنید.
  • مدار را هوا گیری کنید.
  • در باک را باز کرده عمل سوخت رسانی را امتحان کنید.
  • فیلتر را سرویس کنید. المنت معیوب را تعویض کنید.
  • سوپاپ های پمپ یا فنر ان را کنترل کنید.
وقتی که دیزل می کوبد :
  • لقی یاتاقانهای اصلی زیاد است.
  • گژن پین سائیده شده است.
  • رینگ ها شکسته اند.
  • کف پیستون را دوده گرفته است.
  • تایپیت ها خوب کار نمی کند.
  • موتور خیلی گرم است.
  • روغن کاری خوب انجام نمی شود.
  • سوپاپ ها سفت هستند.
  • اگر با بستن پیچ ها لقی گرفته نشود آنها را تعویض نمایید.
  • واتر پمپ را کنترل یا تسمه پروانه را سفت کنید.
  • فشار روغن را کنترل و مدار روغن را سرویس کنید.
  • با ریختن نفت چسبندگی را برطرف نمایید.
هنگامی که دود خروجی از اگزوز آبی رنگ است :
  • موتور روغن سوزی دارد.
  • از راه راهنمای سوپاپ ها روغن می سوزاند.
  • رینگ های پیستون فرسوده بوده و موتور نیاز به تعمیر اساسی دارد.
  • لاستیک های ابندی راهنمای سوپاپ ها را بررسی کنید.
هنگامی که دود خروجی از اگزوز سفید رنگ است :
  • انژکتورها معیوب اند.
  • فشار تراکم موتور کم است ، آ نها را سرویس و تنظیم کنید.
  • محل عیب را از رینگ ها با سوپاپ ها پیدا کنید و آن را مرمت کنید.
هنگامی که دود خروجی از اگزوز سیاه رنگ است :
  • سوخت زیاد است.
  • فیلتر هوا کثیف است.
  • زمان تزریق سوخت ریتارد است.
  • لقی سوپاپ ها کم است.
  • سوپاپ های دود کاملا بسته نمی شود.
  • انژکتورها گرفتگی داشته یا فرسوده اند.
  • محفظه ی احتراق یا شمع ها خیلی کثیف هستند ، پمپ را تنظیم کنید ، آن را سرویس کنید ، پمپ را روی موتور با لوله ی سر کج تنظیم کنید.
  • سوپاپ ها را در حالت گرم تنظیم کنید ، آب بندی کرده و لقی آنها را میزان کنید.
  • انژکتورها را سرویس کنید و کربن گیری شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی

اجزای اصلی ژنراتور الکتریکی

اجزای اصلی ژنراتور الکتریکی شامل:

۱) موتور
موتور منبع انرژی مکانیکی ورودی به ژنراتور است. اندازه موتور به طور مستقیم به حداکثر توان خروجی ژنراتور بستگی دارد. ژنراتورها از دو مدل سوخت دیزلی و گازی ساخته شده اند.بعضی از آنها به صورت دوگانه سوز ساخته شده اند.

۲) دینام
دینام، همچنین به عنوان “genhead، شناخته شده است، دینام بخشی از ژنراتور است که باعث حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی شده و باعث تولید برق می شود.

۳) سیستم سوخت
مخزن سوخت معمولا باید دارای ظرفیت کافی برای نگه داشتن ژنراتور در عملیات برای مدت ۶ تا ۸ ساعت به طور متوسط باشد. در مورد واحدهای ژنراتور کوچک، مخزن سوخت بخشی از پایه ژنراتور است یا در بالای چارچوب ژنراتور نصب شده است. برای کاربردهای تجاری، ممکن است لازم باشد که مخزن خروجی در خارج آن نصب شود

۴) رگولاتور ولتاژ
همانطور که از نام آن پیداست، این بخش موظف تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور را در برابر هر یک از اجزا دارد که نقش موثری در روند دوره ای از تنظیم ولتاژ است.

۵) سیستم های خنک کننده و اگزوز
استفاده مداوم از ژنراتور باعث می شود اجزای مختلف آن به طور خوردکار گرم شود به همبن دلیل به یک سیستم خنک کننده و تهویه ای نیاز است تا گرمای تولید شده در این فرآیند را کنترل کند.

(۶) سیستم روغن کاری شونده
چون ژنراتور شامل قطعات متحرک در موتور می باشد ، نیاز به روغنکاری برای اطمینان از دوام و عملیات در دوره زمان طولانی می باشد .در یک پمپ روغن کاری شما باید سطح روغن موتور هر ۸ ساعت کار ژنراتور تیک بزنید.

۷) شارژر باطری
شروع یک ژنراتور با باتری می باشد باتری ژنراتور شارژ تهیه شده توسط آن را با یک ولتاژ شناور دقیق میکند. اگر ولتاژ شناور بسیار پایین است، باتری undercharged باقی خواهد ماند. اگر ولتاژ شناور بسیار بالا است، آن را به عمر باتری را کوتاه کند. شارژر باتری معمولا از فولاد ضد زنگ ساخته شده برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی.

۸) کنترل پنل
این رابط کنترلی از ژنراتور با اجزای دیگر است.

۹) مجمع اصلی / قاب
همه ژنراتور، قابل حمل یا ثابت دارای بدنه می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد ابولحسنی