اجزای کارواش صنعتی

شاسی کارواش صنعتی

در این قسمت به شاسی کارواش صنعتی می پردازیم، شاسی دستگاهها معمولاً به دو صورت ثابت یا چرخ دار می باشد در شاسی ثابت که مشخص است شاسی آهنی زیر دستگاه نصب می شود و کارواش صنعتی به صورت فیکس در یک مکان قرار می گیرد، ولی در شاسی چرخ دار معمولاً از چرخ های ژله ای و دسته برای شاسی استفاده می شود تا اپراتور به راحتی دستگاه کارواش صنعتی را جابجا کند.

شیلنگ کارواش صنعتی

شیلنگ های کارواش صنعتی اکثراً به دو صورت می باشد، شیلنگ های معمولی و شینگ های دو لایه سیمی، توصیه ما به شما مشتری گرامی استفاده از شیلنگ های دولایه سیمی ضد فشار می باشد تا شلینگ های کارواش صنعتی تحت فشار به راحتی دوام کافی را داشته باشد، توجه داشته باشید که این شلنگ ها در متراژ های متفاوت 10، 15 ، 20 ، 25 متری ... قابل ارائه بوده و دو طرف شیلنگ ها به صورت پرچ و پرس شده می باشد.

لانس و تفنگی کارواش صنعتی

لانس و تفنگی معمولاً مدل ها و حالت های متفاوتی را دارا می باشد که صورت مستقیم یک سره و یا لانس و تفنگی ایتالیایی ، آلمانی قطع کن دار می باشد، توصیه ما به شما در صورتی که از الکتروموتور کلاچ دار استفاده می کنید از لانس و تفنگی قطع کن دار اروپایی استفاده کنید تا در زمانی که شما تفنگی را رها می کنید آب در درون پمپ بای پس نموده و فشاری بر روی پمپ پیستونی و دستگاه کارواش صنعتی شما ایجاد نشود.