1: نمایشگر دستگاه:

موتور برق های سنسی مجهز به نمایشگرهای دیجیتالی و عقربه ای بوده تا کاربر گرامی به آسانی توانایی بررسی وکنترل پارامترهای خروجی دستگاه را داشته باشند.

2: کلید مدار محافظتی:

موتور برق های سنسی مجهز به مدرن ترین کلیدها و مدار های حفاظتی می باشند. تیم تحقیق و توسعه این شرکت پس از بررسی ها و آزمایشهای فراواناقدام به نصب اینگونه کلیدهای محافظتی برروی دستگاه های سنسی نموده است.

3: پریزهای صنعتی وخانگی:

موتور برق های سنسی با توجه به مدل دستگاه مجهز به بهترین وبروز ترین پریزهای صنعتی و خانگی می باشد.

به همین خاطر کاربر می تواند با توجه به نیاز خود پریز خروجی مورد نظر را انتخاب کند.

4:سیستم جذب ارتعاش/ لرزه گیر

این قابلیت جزئی ازاجزای موتور برق های جدید می باشد و در موتور برق سنسی نمود بسیار خوبی پیدا کرده است.

5:شیر روغن / گیج روغن :

از این قسمت شما می توانید روغن مورد نیاز دستگاه خود را به داخل دستگاه بریزد.توجه داشته باشید که در کنار این شیر یک توضیح در تمام دستگاه ها وجود دارد که نحوه استفاده درست را به شما نشان می دهد. لطفا برای ارتقا عمر دستگاه به این نکته توجه کنید همچنین می توانید برای درک بهتر این آموزش را مشاهده کنید.

6:شیر روغن / پیچ تخلیه کارتر:

این قسمت برای تخلیه روغن می باشد که کاربرد بسیار مهم ، این قسمت در این ویدیو نشان داده شده است .

7: دستگیره های حمل ونقل:

برای سهولت در جابه جای وقرار گیری دستگاه در وضعیتی بالانس و باثبات موتور برق سنسی این دستگیره را در اجزای موتور برق های خود برای شما قرار داده است .

8: کلید خاموش / روشن:

این کلید اولین مرحله برای شروع به کار دستگاه می باشد و یک چراغ داخل آن تعبیه شده تا شما را از وضعیت این کلید در هر زمان مطلع سازد.

9:فیلتر هوا:

فیلتر هوا با آن سادگی که در ظاهر دارد در این ویدیو نشان داده می شود که برایافزایش عمر دستگاه یکی از فاکتور های مهم به حساب می آید .

10:شیر بنزین:

کاربرد بسیار مهم این شیر در زمان های اضطراری خود را نمایان می سازد پس در محافظت از این قسمت بسیار کوشا باشید. البته این شیر استفاده های دیگری هم دارد که قبلا در بحث انبار کردن موتور برق توضیح کاملی خدمت شما عرض کرده ایم .

11: ساسات:

برای شروع به کار در شرایط خاص شما نیاز به یک سیستم کمکی در اجزای موتور برق خود دارید که در موتور برق های سنسی این سیستم در دو نوع دستی و اتوماتیک موجود می باشد.

12:باک موتور برق:

با توجه به طراحی منحصر به فرد وبا بهره گیری از دانش وتکنولوژی روز دنیاموتور برق های سنسی به محکم ترین , کارامد ترین(حفظ خواص اشتعالی سوخت) و زیباترین باک ها در میان موتور برق های موجود در سطح بازار جهانی می باشد. تیم طراحی شرکت با توجه به متدهای روز جهانی اقدام به استفاده از کروم در عایق کردن سطح داخلی باک نموده که می تواند با توجه به استانداردهای جهانی حفاظت شایان ذکری از سیستم سوخت رسانی دستگاه نماید.

13:سنسور هشدار روغن:

یکی از اجزای موتور برق های سنسی در راستای حفاظت هرچه بیشتر از دستگاه ، سنسور کنترل روغن دستگاه می باشد تا در صورت اختلال در میزان روغن به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی اقدام به خاموش کردن موتور برق نماید. بدیهی است که می توان وضعیت این سیستم را با چراغ هشدار دهنده تعبیه شده بروی پنل دستگاه کنترل نمود.

14: نمایشگر میزان سوخت:

این نمایشگر با طراحی ساده ای که دارد به راحتی هم میزان سوخت داخل باک را به شما نشان می دهد و هم شما را در مدیریت میزان سوخت مصرفی یاری می دهد.

15:منبع اگزوز:

تیم تحقیق و توسعه شرکت پس از بررسی های متوالی اقدام به طراحی و عرضه کم صداترین و کم آلاینده ترین منبع اگزوز در میان رقیبان خود کرده است که توانسته در این راه نظر سازمان محیط زیست آمریکا را به خود جلب کند و گواهی نامه تایید بهداشت محیط را از این سازمان به دست آورد.