شرکت لوول LOVOL بزرگترین شرکت تولید ادوات و تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات ساخت و ساز، صنایع سنگین و وسایل نقلیه در چین است.این شرکت در ۱۹۹۸ پایه گذاری شده است.این محصول معروف به دیزل ژنراتور پرکینز چین می باشد. یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین موسسات تحقیقات و فناوری (R&D)  در خدمت کمپانی لوول است. لوول با موقعیت برجسته خود در چین، شبکه فروش و خدمات خود  را در بازارهای خارج از چین به سرعت توسعه می دهد. در حال حاضر ۳۸۰ توزیع کننده کلاس اول در ۱۲۰ کشور د رگوشه کنار جهان عملیات توزیع و فروش و خدمات محصولات لوول را برعهده دارند. موتورهای لوول (دیزل ژنراتور لوول )به صورت استاندارد با ژنراتورهای استمفورد کوپل می شوند.

 

شرکت لوول LOVOL بزرگترین شرکت تولید ادوات و تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات ساخت و ساز، صنایع سنگین و وسایل نقلیه و از همه مهم تر دیزل ژنراتور در چین است.شرکت موتورهای لوول تیانجین (که بعد از این به آن موتورهای لوول گفته می شود) کارآفرین و تولید کننده مدرن موتوراست که با سرمایه گذاری مشترک چین و بریتانیا و شرکت موتورهای پرکینز راه اندازی شده است که بعد شرکای استراتژیک جدیدی وارد کار شدند و میزان سرمایه آن گسترش و ظرفیت تولید افزایش یافت و فناوری تولید محصول به روزرسانی شد تا شرایطی متناسبی با روندهای جهانی سازی محصولات موتور را فراهم آورد.

با کسب فناوری پیشروی جهانی، موتورهای لوول خود را به دیگران به عنوان تامین کننده انرژی در مقیاس جهانی دیکته کرد. برای چندین سال گذشته، ۱۵۰ هزار موتور دیزلی موتورهای لوول به عنوان قدرت ترجیحی کامیون ها، مجموعه ژنراتورها، ماشین آلات ساخت و ساز و کشاورزی معرفی شده اند که در سرتاسر چین و جهان مورد استفاده قرار گرفته و اسم و سهمی را از جریان و رفاه ثروت جهانی به دست آورده است. موتورهای لوول به ارزش هسته ای عشق، نوآوری، پیشگامی، اول گروه و دوم فرد متعهد است تا تلاش هایی در زمینه درک ماموریت و چشم انداز تلاش برای زندگی بهتر توسط ابزارهای علمی و نوآوری فناوری به دست آورد همراه با قدرت توسعه با حس قوی به مسئولیت پذیری و به برندی مستقل با توسعه سریع و ایمن.

دیزل ژنراتور لوول محصول کشور چین و دیزل ژنراتور چینی با کیفیت و این دیزل ژنراتور معروف به دیزل پرکینز چین می باشد.

شرکت موتور لوول به ایده مدیریت جامع کیفیت (TQM) متعهد است تا بهترین تامین کننده موتور برای مشتریان خود در سرتاسر جهان باشد تا بهترین موتور را برای آنها فراهم آورد.

سیستم کیفیت مناسب، کیفیت عالی موتورهای TLEL را تضمین می کند. سیستم کترل کیفیت ISO/TS16949 هر مرحله از طراحی ساخت را کنترل می کند و محصول را در هنگام فروش بررسی می کند. در عین حال فرآیند تولیدی مدیریت دقیق تری را اجرا می کند. از طریق سیستم شناسایی ویژگی های کیفی، لوول سیستم جامع ارزیابی کنترل کیفیت را برای ارتقای بهبود توانایی جامع سیستم کیفیت انجام می دهد تا کیفیت محصول را بالا برد. TLEL به ایده بهبود مستمر متعهد است و مکانیسم واکنش سریعی را به اطلاعات برگشتی از مشتری برقرار کرده است. مشکلی که ممکن است برای دیزل ژنراتور رخ بدهد می تواند آن را بدون تاخیر حل کند و کیفیت آن را ارتقا دهند و باعث خشنودی مشتری شوند. TLELL فرهنگ کیفیت بازارمحور را اجراسازی کرده است و روی ارتقای کیفیت تمرکز کرده است با این هدف که معایب را به صفر برسانند و به تقاضاهای مشتری با ایجاد آگاهی به بالاترین کیفیت محصولات جواب دهند و برندی درجه یک را ایجاد کنند و مدلی با کارکردی عالی را دنبال کنند و موتورهای لوول را با موفقیتی پایدار بسازند.

موسسه تولیدی و صنعتی آذر موتور واردکننده موتور دیزل LOVOL  که یک موتور دیزلی معتبر و کاربردی در سراسر جهان است می باشد.همچنین این شرکت با موفقیت بسیار طی سالهای اخیر در خصوص فروش دیزل ژنراتور لوول LOVOL (که بسیاری آن را به عنوان یک موتور بسیار عالی که در قیمت مقرون به صرفه است) بوده است.مزایای موتور های LOVOL بشرح زیر است:

  • تراکم بالاتر از قدرت : داری قدرت خروجی بالاتر نسبت به مدل های رقابتی مشابه ،این موتور دارای 3سیلندر می باشد که توانسته است به  سطح ۴ سیلندر در مقایسه با رقبا برسد.
  • عملکرد مناسب در محیط های با دمای پایین : به طور معمول از دمای ۱۰- درجه سانتی گراد بدون نیاز به گرمکن  و همواره تا دمای ۲۵- از طریق شعله حرارات دستگاه گرم می شود.
  •  مصرف سوخت پایین : محفظه احتراق ثبت اختراع اروپا است که می تواند مصرف سوخت  انتشار و سر و صدا را کاهش دهد،.در عین حال قدرت موتور را افزایش دهد.
  • ظاهر خوب و عملکرد بالا نسبت  هزینه : داشتن عملکرد مشابه به محصولات اصلی  پرکینز انگلستان، با وجود  قیمت بسیار رقابتی است.

دیزل ژنراتور لوول از روی موتور دیزل پرکینز (perkins) انگلستان نمونه برداری شده است و با نام تجاری لوول Lovol به بازار جهانی عرضه می شود.  موتور دیزلی لوول دارای تاییده های مختلف می باشد ودارای کلیه استاندارهای اروپایی بوده به طوری که در اروپا ودر شرکت های کوپله کننده اروپایی نظیر AKSA ویا GENPOWER دیزل ژنراتور لوول یافت می شود.

لوول با موقعیت برجسته خود در چین، شبکه فروش و خدمات خود  را در بازارهای خارج از چین به سرعت توسعه می دهد. در حال حاضر ۳۸۰ توزیع کننده کلاس اول در ۱۲۰ کشور د رگوشه کنار جهان عملیات توزیع و فروش و خدمات محصولات لوول را برعهده دارند. موتورهای لوول (دیزل ژنراتور لوول )به صورت استاندارد با ژنراتورهای استمفورد کوپل می شوند.